min mobil =)

Är så glad för igår kom min älskade mobil, är supernöjd med den. Är verkligen värd den tycker jag efter att ha jobbat som en tok hela sommaren, känns som en liten present till mig...and it feel's soo good!!!!
Idag har jag inget jobb ingen hemtjänst eller Gläntan som har ringt så idag blir det lite småplock med papper, lite packning och lite städning. Sen ikväll kommer mellansyster och hennes kille och han fortsätter med rummet.
Näe nu ska jag ut i den friska luften en sväng och ta lite höstbilder innan hösten är förbi, lägger upp dom här sen men först en snabbdusch.
Är så glad idag känns som om allt i mitt liv har fallit på plats, jag har världens underbaraste kille, bor i världens underbaraste hus, har jobb som jag trivs med, det enda jag måste komma igång med nu är träningen...måste måste måste. Behöver en liten spark i rumpan nu tror jag...någon frivillig???
ja näe här kan jag inte sitta och häcka...

Over and out
Louise

Här är en bild på min fina tårta som Angelica gjorde åt mig =)


Kommentarer
Postat av: Nillah

Vad skönt det är när man får köpa nåt till sig själv, det är ju inte såå ofta det händer precis...

FIN tårta =0)

Säkert supergod också =0d

Irriterande när dom sänker priset på sånt man nyss har köpt =0/

Kram

2008-10-07 @ 20:55:27
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men Louise! Jag sa ju åt dig att inte ta någon bild på den ful tårtan!=P Åh ännu värre.. så läggr du ut den på bloggen! fy dig! hihi puss

2008-10-07 @ 22:59:29
URL: http://aangeliques.blogg.se/
Postat av: Nillah

Men Angelica!! Den var ju JÄTTEFIN ju & GOD såg den ut att vara också =0d

Fy dig! Att kalla den fultårta ;0D

2008-10-07 @ 23:09:28
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0