boxer vill jag ha

Sorry att det tog så lång tid för mig att skriva den här gången, har varit lite mycke de senaste dagarna, mer kan jag inte säga för stunden. Har jobbat mycket och haft mycket att stöka med här hemma. Snart är vi utflyttade ifrån lägenheten också, ska bli skönt att slippa ha den hängandes över en lixom, vill bara få det klart jag så man kan koppla bort det.
Har jobbat ikväll på Gläntan, var ett tag sen nu man var där, men man kan ju det där utantill så det gick ju som hejjsan, sen jobbade jag ju med Anna-Lisa så kan det bli mer roligt hehe. trivs ju bra där ja, men på något sätt så känns det som om det är lite för lugnt för mig att vara där, bra är iallafall att variera hemtjänsten och Gläntan.
Jag och älsklingen satt och kikade på hundar på blocket för nån dag sen och han vill ju gärna ha en boxer...jag dömde ju ut han totalt från början, men sen när jag läste lite om den rasen och kollade på lite bilder på dom så är dom ju såååå sötaaa. Ja framtiden får utvisa om det blir en sån, tyckte en sak som någon skrev om boxrar var bäst iallafall: "En boxer är en ängel i en gangsters kropp".  Lägger upp lite bilder för er som inte vet hur en boxer ser ut.

Annars då vad har jag pysslat med, nja det är väl allmänt stök sådär, funderar på att beställa gardiner till vardagsrummet till jul, men behöver vanliga till efter jul dit också, så vet inte hur jag ska göra, om dom som sitter ska få sitta där hmm...sen ska nog jag och älsklingen fara ner till stan och kika på en ny tv-bänk, funderar på en vanlig svart från IKEA.

Näe nu ska jag ta och sova börjar visserligen jobba 12 imorrn men är så trött nu..

Over and out

Louise



Vilka sötisar =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Var också inne på boxer, men D banga ur så det blev en labbe istället :) fullt upp det med!

2008-10-16 @ 09:23:30
URL: http://snomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0