Vad fint det blir...

Det blir så himla mysigt när man har satt upp alla ljusstakar och stjärnor, man känner som ett lugn som infinner sig och jag får som ett pirr i magen. Älskar julen, men hatar all denna stress med julklappar och allt som ska "hinnas" innan jul, tycker att allt har blivit så uppstressat nuförtiden...ingen njuter egentligen av julen så som man ska göra.

Idag började vi med att åka på järnhandeln och köpa två jätte fina ljustakar i smide, verkligen jätte fina blev dom i vardagsrummet är toknöjd faktist.

Illamåendet har börjat gett vika, men det blev ju ändå ingen förbättring på aptiten, har så svårt att få i mig nåt att äta så jag snart inte vet vad jag ska göra. Claudia sa att när det är såhär jobbigt så blir det en pojke, ja man vet aldrig, men vi vill inte ta reda på det utan det får bli en överaskning.

Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0