Snart slut på denna natt

Var en ganska lugn natt endå, lite smårörig där ett tag, men det fixade till sig lite snabbt, man är ju såååå duktig haha :P. Skönt ska det bli att få sova nu kan jag ju bara upplysa härskapet om, men lär ju inte kunna sova så länge eftersom jag troligen måste på banken i Ånge senare idag. Ska kolla om det finns nån tvättid nu när jag kommer hem också, kan ju bli så att jag ska tvätta istället för sova, men sova behöver man ju inte göra alltför mycket....men skulle vara skönt kan jag ju säga.
Satte just på kaffe nu och var ut i kylan och hämtade tidningarna, ska jobba på lördag delad tur också, men det är rätt lugnt de. Ska tydligen jobba med mamsen på kvällspasset ser jag nu :).

Vilket knepigt humör jag var på igår då, jag med mina klädbekymmer, ibland kan jag förstora små problem så dom blir enorma....humörsvängningar kallas det, men nu är det ju bra igen, inte vill jag kasta ut några kläder utför nån balkong nu inte nänemensan :P.

Jag saknar min älskling ja, han ligger och sover han den lyckosten, men han ska väl snart ta och masa sig upp han som han brukar göra hej och hå så är han i full färd med att springa runt och grejja med allt möjligt hehehe :D. ÅÅÅÅ men du är så söt älskling ;P puss på dig.....

Nä vad säger man nu då, en kaffekopp och dagbladet kanske, måste ju hålla mig uppdaterad...ser här att Timrå förlorade...inte bra inte bra.....VAD HÄNDE??? Näe nog av det här svamlet nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0