regnet blir man inte glad av

Sant det, inte alls kul med regn, vaknade av att älsklingen ringde och väckte mig, blir så glad när jag hör din röst...blir alldeles varm.
Snön som låg på backen igår och i helgen är snart helt borta och nu känns det som om våren äntligen snart är här. Sitter och tänker på sommaren och hur härligt det är när man kan sitta ute sent på kvällarna och umgås med människor man tycker om, grilla, fika, sola, bada. Ja sommaren den är härligt och helt underbar....när det inte regnar såklart, men då kan man alltid mysa med den man håller kär.
Sitter och funderar på Norge och på hösten som innebär att jag troligen måste fara och jobba där, om nu jag inte får mer jobb här hemma innan det. Känns helt fruktansvärt jobbigt att inte ha jobb, det suger rent ut sagt.
I helgen har det hänt mycket roligt, var till stan med älsklingen i fredags och vi hade det så mysigt och roligt, gick på IKEA, åt på dragon house, sen på bio, hade så roligt...roligare än jag haft på länge. Sen på lördag for jag och Angelica och kikade på när folk anglade på Gissjön, träffade många där vissa mer nyktra än andra haha. Sen på kvällen var vi till Simon på partay, väldigt mycket roligt folk där. På söndagen insåg jag att mina fina skor har gått sönder totalt, väldigt jobbigt eftersom jag inte har råd att köpa några nya just nu, men min tur måste väl vända snart?? Är så trött idag som vanligt, har ont i magen också, vet inte varför.....
Saknar älsklingen vill ha dig hos mig nu!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0