långfredag

Idag är det en lång fredag hahaha, nämen allvarligt är den här fredagen verkligen längre än alla andra fredagar?

Har sovit så gott inatt, mycket bättre än på längre, kan bero på sällskapet eller sängvändningen kanske ;)

Har en aning idétorka på skrivning idag, kanske för att jag vaknade för en liten stund sen, vaknade först vid 8.30 men sen somnade man om till 10.30 haha, men så ratingens skönt iallafall. Ikväll blir det nog lite fest tror jag iallafall, beror på hur ont jag har i magen idag, inte alls roligt att ha ont i den om man ska dricka :(

Ska nog hem till min kära lilla syster som bor i min lägenhet i helgen, troligen ligger hon nog och sover så nu ska hon upp och hoppa iallafall.

Ja det här är konstigt men kommer inte på nåt mer just nu så det får vara.....bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0