konstigt konstigt

Ja så kan det tyvärr vara ibland...att allt är konstigt. Inatt jobbar jag och det känns faktist skönt. Jag kan inte förstå att det största problemet i livet ska vara pengar hela tiden, jag är en aningen nere idag pågrund av detta. Var hemma i lägenheten och stökade på förrut och rensade min garderob....insåg sen att jag inte har några byxor som jag kan ha och som ser normal ut på mig längre, inga tröjor som ser normal ut på mig, trasiga strumpor hur kan jag ha låtit det gå såhär långt???? Jag ville bara slänga ut alllting utför balkongen....och det var jag på god väg att göra.....men insåg snabbt att jag troligen skulle måsta stanna inomhus för man kan ju inte gå runt naken.
Jag har fått jobba mycket den här månaden och jag är så glad för det, ingen kan förstå hur glad jag verkligen är för det...ingen som inte har varit i min situation...
Den här veckan har jag pappas bil till låns och det känns så skönt att kunna ta sig dit jag vill istället för att behöva ringa folk om skjuts hela tiden, känns kanon att man har en så bra pappa som ställer upp jämt för en, jag skulle göra vad som helst för honom, det finns ingen som han.
Påsken flög förbi utan att jag märkte den, men ser endå inget speciellt i påsken i sig så det gör ingenting.

Måste verkligen koncentrera mig på mig nu, måste fortsätta att träna och att söka jobb, så imorgon kväll börjar aerobicsen igen efter ett uppehåll några veckor.

Snart börjar det där himla tv-programmet också och då ska man ju sitta och skämmas och vara orolig för hur dom lägger fram mig i det. Mycket som spökar i hur man mår nu tror jag, alla omställningar och sådär. Jag återkommer sen inatt ska försöka få en en tant i säng nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0