I am here

Längesen jag skrev nu, blir inte så ofta när man inte har internet hemma. Sitter med Angelica nu hos Kim, vi håller på skriver ut cv:n och personliga brev tills vi ska på jobbmässan imorgon på nordichallen i stan. Idag har jag försökt fixa det där krånglet med csn och sen tränat lite. Vet inte vad det är med mig nuförtiden, är sjukt trött hela tiden och knepig helt allmänt.
Väntar på att en viss person ska ringa nudå hehe...får se hur det blir med den saken...är kär ja...så ratingens kär också..längesen jag kände såhär nu...blir väldigt sårbar ja då. Det är helt omöjligt att vara kär och klok på samma gång...helt omöjligt faktist.
Ska väl se en film snart nu bara vi blir klar med utskrivandet, är ganska trött ja också nu.

image6

Kommentarer
Postat av: Lucas

HEJ!VAD SKA DU GÖRA IMORON
JIPI JIPI

2008-03-25 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0