Från ett ögonblick till ett annat

Jag trodde inte att det var möjligt!  Jag trodde inte att det var möjligt att jag skulle kunna öppna mitt hjärta igen såhär för någon, jag trodde jag ville vara ensam ett tag, leva livet och ja ni vet vad jag menar. Men sen står du där framför mig, du får mig att känna saker som jag aldrig kännt förrut, du får mig att öppna mig igen, men på ett sätt som jag inte känner igen....ett sätt som jag inte trodde var möjligt. Jag trodde att jag visste vad kärlek var...men allt jag trodde jag visste är inte ens nära sanningen. Jag ler när jag vaknar, jag ler när jag går och lägger mig och livet känns nu lättare.
Jag glömmer tid och rum när jag är nära dig och mitt hjärta slår så fort....vad har du gjort med mig?
Jag är kär.....så ratingens kär också, nu vet jag vad kärlek är!!!!!



441221-3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh tack louise.. men du vet jag är ju inte lagd åt de hållet! ;P haha but I love you to! ;D Hehe

2008-03-18 @ 14:05:18
URL: http://Aangeliques.blogg.se
Postat av: Fröken Frånlund

Åh vad avis jag blir :D

2008-03-18 @ 14:19:58
URL: http://Melief.blogg.se
Postat av: biancan

ja det är ju bra att du vet vad kärlek är :D

2008-03-25 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0