mina dagar

Solen skiner äntligen och sommaren är här...hoppas den stannar länge så man hinner bli lite brun innan man börjar jobba på riktigt till midsommar.
Har skolat in mig på sjukhemmet (furubacken) på Torpshammars avdelningen nu två dagar, känns skönt men klart det är lite tyngre att jobba där, men personalen var jätte trevlig och gamlingarna verkar söta allihopa.
Jag ska börja starta en "hata myror klubb" någon som vill vara med i den?
Fredrik har miljoner myror på sin gård och runtomkring...myrorna har flera stigar en E4 och sen en massa små vägar runtomkring...nere vid lon så har dom dubbelfiliga vägar till och med.
Japp nu ska man ha nån mat kanske
puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag är gärna med i klubben! Inte så nice när man ligger en stund på gräsmattan och är alldeles svart efter två sekunder... Blää

2008-06-02 @ 19:49:47
URL: http://snomonster.blogg.se
Postat av: Linneä

Hahahahh shysst inlägg om myrorna:)) Å grattis till bilen! Va skönt det måste kännas!
Å du e jättejättefin på bilden! Hoppas du får ngt svar fr VC, usch inge soj att må dåligt:( Nytt jobb oxå! Har d pratat me siw på Torpet än då?? Kjaaam P.S japp vi hade sketkul on da boat! Massa kjamar!

2008-06-05 @ 12:44:20
URL: http://www.linneasekgkurva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0