ibland behövs det lite tid

Ibland behöver man tänka på sig själv en stund...om bara så för en minut...har svårt att focusera på mig själv ibland...känner att det kanske är dags nu...hur kär jag än är. Jag måste ju endå fråga mig själv om jag klarar av att leva som jag gör nu...klarar av att hela tiden vänta...vänta vänta vänta....på att någon ska ha tid för mig. Jag förtjänar att väntas på också...jag vill att den personen som jag är med ska längta efter mig på det sätt som är rätt...annars måste jag fråga mig själv om jag tror att den personen verkligen är kär i mig...är han det? Vad är jag för han? Vart är jag i hans liv?
Dessa eviga frågor snurrar i mitt huvud och dom gör mig åksjuk....jag blir ledsen och känner mig besviken...sårad. När räknas jag? Finns det olika sätt att visa kärlek på? Älskar han mig? Jag vill vara någons käraste, någons älskade....jag vill vara någons ALLT! Varför känns allt så hopplöst? Varför hamnar jag sist på prioriteringar? Ikväll var det nog....Jag har väntat klart nu.....
Over and out

Louise
 
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0