äntligen sommar

Känns som om det äntligen har kommit lite värme in över Sverige hehe, tråkigt bara att man jobbar som en tok de här veckorna framöver och nu, men måste ju tänka positivt också så det får gå som det går, min tid med semester och grejjer kommer den med förhoppningsvis.
Jobbade 7-16 idag och imorrn börjar jag klockan 13.21.30...men det går bra det med.
Ska fara upp med min lilla älsklingskisse Hulda till pappsen imorrn eller på fredag, tycker så synd om henne när hon är i lägenheten när jag jobbar å mycket och nästan aldrig är hemma, bättre att hon får vara där uppe och får vara ute och sådär. Men klart det kommer bli tomt efter henne...vi är lixom ett team jag & Hulda haha.
Angelica & Kim semestrar ner till Göteborg dom så det är lite tomt måste jag säga. Var till Patrik & Agnes ikväll och fikade och pratade massa tok, var alldeles för längesen man träffade dom också, men det ska bli ändring på det har vi bestämt nu...saknar dom jag, brukar annars vara där så fort man var ledig från jobbet förra sommaren och fiska, bada, sola och tokas på.
Näe troligen blir det nog sängen nu är bra nog trött och tänkte försöka komma upp i tid imorgon och ringa trafikförsäkringsbolaget och höra vad dom egentligen sysslar med...ååååh det är därför jag aldrig haft bil förrut...vet att det bara är massa krångel ju.
Näe nu ska jag ta och sova.

Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0