Tankar och funderingar

Funderar väldigt mycket nu på hur det kommer bli, hur det kommer se ut där uppe. Tänk sen när det börjar sändas på tv, inte klokt va spännande det ska bli. Har aldrig varit uppe i Gällivare, det längsta jag har varit uppåt är Umeå tror jag. Kan ju tänkas vara ganska kallt hmm, varma kläder alltså. Skulle få en packlista på min mail ikväll, men har ännu inte fått någon. Jag har igentligen inga stora förväntningar alls utan kommer ta det som det kommer. Ska ta med mig datan och hoppas att internet finns tillgängligt där uppe. Snart börjar säsongspremiären av greys anatomy tjohoooo hehe.

Alla hjärtans dag imorgon då....om någon har missat det tänkte jag...Love is in the air överallt imorgon!! Alla lyckliga kära par som myser på.

På söndag åker jag på förmiddagen.....shit va spännande och läskigt på samma gång!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0