Saknaden

Ingen här hemma kan någonsin förstå vilka äventyr och upplevelser man har varit med om. Jag sitter för mig själv och skrattar åt alla tokiga saker .

- Jag hatar Emma och Jessica....dom bara skrattar! (jag i ett sms till Emelie) haha
- Åh kolla vargarna! ( Emma ser en renflock)
- Åh kolla dom åker spark! Louise, har du en egen spark där hemma? (Emma helt faschinerad av sparkåkandet uppe i Gällivare)
- Ja jag skojjar inte jag ska sitta i bastun hela kvällen! (Emma höll på frös ihjäl uppe på fjället)
- Men Louise har du haft den där urringningen i tv? ( Jessica helt chockad över min klänning som jag hade i en synk) hahaha

image5

Frusna hjärtan poosen!

Kommentarer
Postat av: Fröken Frånlund

Åh, jag sitter oxå och skrattar här för mig själv när man läser alla kommentarer ;D hahaha

2008-02-29 @ 15:28:02
URL: http://Melief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0