Så det kan vara

svåra beslut man hade nu helt plötsligt då, kan omöjigt bestämma mig och endå måste jag göra det tills imorgon...hur kan detta vara möjligt? Detta skulle jag kunna fundera på länge jag har alltid så svårt att bestämma mig för saker ju. Jag ska iallafall träna klockan 18-19 sen får man se hur det känns måste iallafall ha bestämmt mig tills innan jag går och lägger mig så att jag kan ge dom ett svar imorgon....detta händer ju faktist bara en gång i livet ju :/ men vad ska man göra då när man intresserad av en annan person och inte vill riskera detta för en sån här sak? Finns det ett bra svar på detta?
ooooo vad jag har mycket att fundera på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0