Lite fakta om mig!

Ålder: 23½
Bor: I en trea som jag delar med Angie, Hulda och Oliver
Civilstånd: Detta är lite oklart ännu, återkommer om detta ;)
Skostorlek: 39
Längd: 166-167cm
Hårfärg: blond
Ögonfärg: mörkblåa
Yrke: undersköterska
Tre saker jag aldrig går hemifrån utan: mobilen, snusdosan och lypsylen

Jag är:
Glad
busig
flummig
tankfull
omtänksam
envis
optimistisk
rolig
cool
rädd för spindlar
blyg
mig själv


Jag gillar:
mysiga hemmakvällar
mina underbara vänner som alltid ställer upp
skotrar
vinterfiske
sommarfiske
bada
sola
träna
mysa
att kyssas
fester
min underbara katt Hulda
familjen
fotografera
datorer
dansa

inredning

jobba med det jag jobbar med


Jag hatar:
oärlighet
att frysa
att vara trött
oreda
magont
sjukhus
spindlar

Detta kommer att uppdateras hinner inte skriva mer nu ska fika lite med Putte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0