Jobba jobba jobba

Vill jobba ja, vill verkligen ha ett jobb nu. Idag vaknade man vid 9 ch kanonväder är det ute, men -14 ute, men drog på mig täckbyxorna och gick iväg till Cattis för att låna telefonen. Har suttit och ringt till alla arbetsledare i kommunen som har ansvar för äldreboendena. En som jag ringde till var sjuk, en som jag ringde till var på tjänsteärende och nu ska jag pröva en till snart....känns ganska hopplöst nu faktist. Igår var man på vattengympan och har sån fruktansvärd träningsvärk idag, men känns ganska skönt för då har man verkligen tagit i. Ikväll är det vattengympa först och sen balansboll så vi får se hur det går att köra två pass efter varandra. hehe folk tycker att jag tränar för mycket, men jag tycker ju det är skitkul ju.
Drömde om jätte konstiga saker inatt så jag vaknade tvärt men nu kommer jag inte ihåg vad det var jag drömde, men brukar bara vakna när jag drömmer mardrömmar så hoppas det inte blir så att jag börjar med det igen. Men troligen är det för att jag är orolig för något så att det är därför, brukar sluta drömma sånt när jag inte har nåt att oroa mig för.
jaja ska fortsätta ringa nu ja
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0