hem ljuva hem

Nu har man installerat sig hemma igen, har tvättat hela dagen och försökt tagit det lugnt. Men det är svårt att komma hem och låtsas som om allt är som vanligt...för det är det inte...jag har förändras och livet här hemma har stått stilla. Jag har varit med om något som vissa personer bara drömmer om. Jag försöker återgå till det normala och jobb och allt sånt, men jag tror jag kommer tillbaka sakta men säkert, men alla intryck där uppe har varit så intensivt och man har svårt att bara komma hem och landa direkt. Livet här hemma går vidare och jag känner mig nöjd med det jag gjorde där uppe i Gällivare, ska bli himla intressant att se programmet sen när det börjar sändas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0