happiness

Dagen har varit som vanligt, sov alldeles för länge för att jag inte kunde somna förräns vid 4 typ, men men vad ska man göra då? Kröp iallafall upp ur min säng och sen gick jag upp till mamsen och drack lite kaffe. Mamsen ska åka till Kroatien hon till sommaren, en aningen avis blir ma såklart, men tycker såklart det är kul för henne att hon börjat resa hon med nu.
Var in en snabb sväng till Cattis och grejjsade på med att försöka få hem photoshop åt henne, men jag var nog inte till så mycket hjälp hehe. Sen kom Björne och åt middag med mig, makaroner och korv...bläää igentligen men nåt måste jag ju äta eftersom jag skulle träna balansboll. Agnes kom med semlor hon så fick trycka i mig en sån innan träningen hehe, men är det fettisdag så är det :D. Balansbollen gick bra, men känns ju absolut att man varit sjuk, var totalt slut efteråt och kunde knappt stå på benen.
Sitter och funderar på om jag ska ta jobbet i Norge eller hur jag ska göra...alla tycker ju att jag ska ta chansen medans jag inte har nåt förhållande, har ju inget som håller mig kvar här faktist, men det kan ju ändras.
Får sms och mail hela tiden om jobberbjudanden, svenska undersköterskor är eftertraktade där tror jag haha, ska väl sätta mig ner och ringa runt till alla som har hört av sig imorgon och höra lite mer, men min norska är lite knaglig haha, jag förstår ju om dom inte pratar grötig norska såklart. Konstigt det där att norskar förstår svenska bättre, det sa iallafall en kompis till mig som är norsk.
Såg nu att det snart börjar en ny säsong av greys anatomy YES :D har verkligen längtat efter den ja, bästa serien det ju.
Pratade just med Xayadeth i telefon också han sa att jag skulle ringa spångbro och höra om jag kan få komma tillbaka dit och jobba lite extra, klart jag ska ringa imorrn då så får man se, måste ju verkligen ta mig själv i örat och ta tag i allt med jobbfronten så jag slipper dummhuvudena på a-kassan, blir inte klok på dom heller ja.
Tim hade åkt på sjukhuset han, hoppas att han ringer sen så man får höra hur det är med han stackarn :(.
Annars en helt vanlig tisdag alltså ska hoppa i duschen nu och sen ringa en snabbis till Björnis, haha mycket ringande och pratande blir det kul det ju :D
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0