uppdatering

Ja ni här är det fullt upp hela dagarna nu när vi fick hem lilla Mira, men hon är helt underbar och lättlärd. Jag kan knappt lämna henne en sekund när jag är hemma med henne, är så orolig att nåt ska hända eller att hon ska känna sig ensam osv osv osv...... så på morgonen så går hon upp med fredrik kl. 5 och sen ut och pinkar, sen när han har åkt så står hon vid dörren en liten stund och gnäller tills hon inser att det är lönlöst då går hon in till mig igen och lägger sig. När barnen vaknar kl. 7 så brukar hon i normala fall ligga kvar, men ibland så kliver hon upp och då går jag upp och ger henne mat (annars väntar jag tills kl.8 då barnen åkt på skolan) sen ut och leka en halvtimme i snön. Efter det så är jag fortfarande i stort behov av lite sömn så brukar vänta tills hon somnat sen kan jag somna och sover då till 10 ungefär...längre ligger inte Mira stilla kan jag lova. Så har mina senaste 2 dagar sett ut iallafall med lilla fröken. Ja, jag är trött och skulle behöva sova lite mera än jag gör nu, men jag vill få så mycket gjort som möjligt med allt innan jul och sådär. Har nämnligen bestämt att vi alla ska fira jul här hos Fredrik och mig så det är ju lite stök att förbereda för det också.
Glömde ringa barnmorskan idag också så nu får jag vänta enda tills på tisdag, men men jag kan vara lite tankspridd just nu.
Imorgon kväll är vi bjudna på julbord på 2 ställen, på bykrogen och på herrgården, men vi ska fara på bykrogen bestämde vi till slut.
Näe nu ska jag sova för att orka med ännu en till dag som hundägare, ska ringa om Miras vaccination imorrn också hon ska visst ha en spruta nu när hon är 12 veckor.

Sov gott nu
over and out
Louise & Mira

Kommentarer
Postat av: therese

16 februari hade han tänkt titta ut...men jag tror de blir tidigare :) Vilken babyboom det är nu, så himla roligt!!!! :)

2008-12-19 @ 07:37:55
URL: http://theresiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0