Bilder på Mira

Mira blir bara duktigare och duktigare, men idag har hon varit ganska trött och mest legat och observerat oss när vi bakade segkakor i 4-6timmar. Var på Arken i Birsta idag och köpte ett halsband och massa godsaker till henne, men en del av sakerna tänkte jag slå in så hon också får nåt att öppna på julafton (hihi hon är ju min lilla bebis). Var ner som sagt till stan en snabbis, åkte kl. 9 och var hemma kl 14, men hann nog handla klart nu äntligen julklappar och sånt.

Älsklingen har blivit dålig han så han har inte varit så pigg idag, han har feber och ont i halsen, det började redan i förrgår. Jag har nu på kvällssidan kännt av halsen, men vill inte bli sjuk nu, det har jag ABSOLUT inte tid med.

Imorgon ska jag jobba 12-21.00, inte så kul pass överhuvudtaget, men måste ta helgpass för att det ska bli lite pengar.

Tänkte berätta om en dröm jag hade natten som var, drömde att jag födde min bebis, men den hade kläder på sig så jag fick klä av den kläderna för att se vad det var för kön och då så var det en liten pojke....undrar vad det betyder....drömmer väldigt osammanhängande och ibland väldigt livligt och verkligt....mycket som spökar i min kropp nu.

Älsklingen lovade att han skulle gå upp med Mira imorrn bitti så jag får en liten sovmorgon innan jag ska jobba, han är så go min plutt.

Nu lite bilder....


Älskar snö gör lilla jag



Lilla gosgrisen



Vill helst inte gå in ibland

Sussa lugnt!
Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken sötnos! Man blir sugen att snusa lite på den ;).. Lääängesen min Pajas var så liten känns det som...

2008-12-21 @ 15:46:06
URL: http://snomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0