Öste ner på lilla mig

När jag vaknade idag så tänkte jag att nu ska jag banne mig komma igång riktigt med träningen igen! Så jag tog på mig träningskläderna och begav mig iväg, uppehåll och fint var det också så jag tänkte: Regnställ? Näääe, blir för varmt och inte kommer det regna nåt mer nu.....YEAH RIGHT!!!!! Innan jag kommit hem (efter att ett antal gånger kommit en aningen vilse i skogen) så var jag som en blöt hund...det öste verkligen ner och det kan jag säga var inte riktigt vad jag hade väntat mig,,,men lika glad är jag för det =)!!!

Ska åka med älsklingen i lastbilen ikväll också, träffar ju han så lite så tänkte att man kan ju träffas fast han jobbar...sen är jag ledig och har tråkigt så blir nog bra det =).
Ska väl fara och kolla posten och handla nån mat som jag kan antingen äta eller ta med mig...får se vad som blir enklast då.

Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0