mitt liv som jag

japp nu är sommaren snart slut men lite brun har man ju hunnit bli, men än hoppas jag på fina dagar så jag kan ligga på beachen och pressa hahaha.
Imorgon ska space runnern besiktas och jag hoppas verkligen att den går igenom, har nog inte råd att lägga ut nåt mer på den just nu, sen behöver jag köpa 2st nya vinterdäck också....inte bra de.
Jobbar 16-21 idag så det känns lugnt och imorgon är jag ledig som det ser ut nu, ringde och pratade med dom nyss och det kan bli att jag går ut en liten korttur imorgon 7-12...får se hur det blir.
Har kommit på att jag verkligen lever det liv jag vill nu, mår så bra i mig själv och med den pojkvän jag har nu, jag kan inte önska mig något bättre.
Nu är Hulda uppe hos pappsen och hon stortrivs verkligen, få se om jag åker upp dit imorgon på dagen om jag är ledig.
Börjar oroa mig lite för kommande jobb nu framöver också, förhoppningsvis så får jag hoppa runt ett tag, men jag vill ju verkligen ha en fast grund att stå på, när blir det min tur?? Det är det enda egentliga problemet jag har just nu JOBB!!!! Man förstår ju att folk blir sjukskrivna för den press som har med att inte ha ett riktigt jobb.
Näe ni inget mer intressant att skriva just nu, har gjort lite mat åt älsklingen så nu ska man väl vila en stund och sen jobb.
 
over and out
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0