Allt förändras

Mycket förändras nu i mitt liv, eller det kanske är jag som förändras vad vet jag. Om 9 dagar börjar frusna män söker kärlek... Hur ska det bli? Hur kommer man att framställas i tv? VAd kommer folk att tycka om programmet?
Ja ni det är många frågor ibland...idag fick jag nåt infall att jag ska baka bullar så det kanske blir det sen när älsklingen har åkt och jobbat, men får se, ska träna med Agnes sen om jag känner mig piggare.
HAr drömt sånna mardrömmar inatt så har vaknat flera gånger av att det är nån som jagar mig...jag brukar bara drömma sånt när jag är orolig eller är stressad. Måste komma igång med träning och äta riktigt igen så jag inte går upp kilona som har försvunnit igen...skulle vara lite onödigt de kan jag ju bara tala om.

Jaja nu får vi se om det blir några bullar hehe

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0