Weekend

Helgen har varit jätte mysig, angling, buffé på bykrogen, melodifestivalen med vänner och bykrogen igen resten av natten. Man känner sig ganska slut idag kan jag lova, men det var det värt. Haft jobbigt med att andas idag, har suttit som igen lixom i bröstet på mig och det är trångt och eländigt mest...vet inte vad jag ska göra snart alltså? Vågar knappt åka nånstans utan bricanyl, kortisonspray mm. Ska det vara såhär nu? Kan det vara nåt som jag behöver äta penicillin emot eftersom det knappast verkar gå över? Ja jag ska ialafall inte ha samma läkare nästa gång jag ska på vc isf, man vill väl ha nån som lyssnar och förstår inte som frågar vad man vill typ och står med händerna i kors blääää.
Mysig middag uppe hos pappa också hann vi med när vi ändå skulle dit och hämta Enya, Enya hade haft det så roligt där uppe, hon var så lugn och glad när vi hämtade henne och dom har hittat på så mycket saker med henne som man önskar man hann med själv, men ibland finns det för lite tid och det är synd.
Nu kommer en vecka i pluggandets tecken, tenta på lördag så ska räkna matte hela denna vecka, har ktc och seminarium och massa annat stök också.
Näe tror man sover snart så man orkar med
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0