Underbart anglingsväder

Synd bara att man inte är och anglar, men igår hade jag den värsta huvudvärken som jag har haft någonsin. Satt och höll i huvudet och sa till Fredrik att vi måste åka til sjukhuset för det kändes som att det tjöt ur mina öron för det tryckte så hemskt runt huvudet. Men somnade sen efter alvedon och ipren och massa annat så idag vaknade jag och ingen huvudvärk bara massa hosta och jobbigt att andas, har tre olika saker som jag tar för att det ska släppa i bröstet, kul liv man har va???? Hade velat gå ut med Enya idag och hittat på nåt ju.....näe uscha va ja klagar men vad ska jag göra då :(

Kommentarer
Postat av: morfar

morfars lila ängel.....kram

2012-03-06 @ 21:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0