Mina mina

Tänk att man skulle få så fina nya vänner när man började läsa till sjuksköterska, trodde aldrig det ja. Igår ringde Malin som hade varit orolig för mig och ville höra hur jag mådde bara...sånt gör mig glad. Och alla andra i min lilla klunga i klassen som alltid finns där.  Människor som är äkta lixom. Jag har såklart fina vänner sen förrut, min kära Angelica du finns alltid med mig. Haha är lite sentimental idag tror jag ska ha mens snart kanske är därför. Det är viktigt med vänner, men inte många vänner utan dom som verkligen få en att må bra. Dom som finns där och som man kan lita på och som man skulle göra allt för.
Jag har ju också min kära familj, min älskade Enya mina kära föräldrar som betyder allt för mig och mina älskade syskon som också alltid finns där för mig. Man är lyckligt lottad ville bara skriva det idag.....en morgondag vet man aldrig om den kommer....men man vet vad som finns just nu i ens liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0