Hostan från rymden

Känns som den här hostan aldrig ger sig, som om den börjar bli en del av mig lixom. Och vart har matlusten tagit vägen? Jag tvingade i mig några tuggor rester från maten jag gjorde igår imorse innan jag åkte, tog med mig en banan för jag tänkte ta den när jag kommit ner, bananen är med hem igen i väskan och jag har tvingat i mig en macka och en tugga av äggen jag gjorde...ööööh det är inte direkt tillräckligt näringsintag för en dag??? Men det går inte jag blir illamående och allt är bara äckligt.....VARFÖR?? Har nu druckit en kopp te och druckit massa vatten för att iaf få i mig vätska. Men det känns i hela kroppen att jag nog borde äta mer, men det går inte.....inget är gott.
Så orkar inte direkt mycket nu vill bara sova orkar inte läsa det kan jag inte utan att äta.
näe imorrn är det en ny dag så då har nog allt ordnat sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0