Att andas

Denna livsviktiga funktion som vi tar för givet varje dag i våra liv, jag tar det inte för givet längre efter idag. Vaknade och var som vanligt förkyld och hostig, men sen kom trycket över bröstet, fick jobbigare och jobbigare att andas riktigt och det var verkligen som en mardröm. Åkte till vårdcentralen och fick som vanligt den läkaren som typ tittade på mig som om jag var knäpp och somfrågade vad jag ville typ. Hadelite förhöjd sänka och ljud på vänster lunga men det tydde ju inte på nån lunginflammation så han började prata om jag ville ha sjukskrivning och omdet var därför jag kommit dit typ, då var jag grinfärdig och detkokade i mig så jag sa men jag kan inte andas, jag kan inte äta ag har tryck över bröstet!!!!! Då fattar han och sprang ivägså jag fick kortisontabletter och inhalera, det hjälpte men mådde som en överkörd hög när jag kom hem och var yr och mådde illa och ont i hela kroppen. Nu har detlugnat sig iallafall. Vart lär sig läkare hur man bemöter patienter??? Dom kanske inte går nån sån kurs på sin utbildning.
Imorrn ska jag orka åka ner till stan på morgonen och lära mig ta venprover på KTC, kan det sen förrut men nu ska man ju kunna det felfritt och veta allt runtomkring det också, hoppas jag är piggare imorgon för denna dag sög verkligen.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0