Dagarna flyger iväg....näe inte direkt

Dagarna den här veckan har gått så långsamt, hela denna vecka har gått som i snigelfart.
Enya har haft sitt kalas och det var så roligt för henne att öppna alla paket och se hur glad hon blev för allt.
Börjar fundera på att jag kanske ska börja läsa lite så man inte får det jobigt sen i början av nästa termin. Kommer bli en tuff termin tror jag så bäst att börja i tid.
Har just avslutat en jobbhelg nu och jobbar även måndag och tisdag sen åker vi till Piteå med Alex & Carola med barn. Ska bli kul att åka uppåt i Sverige och se Piteå. Jag har inte varit där någon gång. Var ännu högre upp i Sverige när jag var med i Frusna män serien såklart men då hann man inte se så mycket hehe. SKa bli skönt med lite ledigt och jag hoppas det blir bra väder.
Jag älskar min dotter, hon är mitt liv och jag är stolt över att vara hennes mamma för det finns ingen så underbar som henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0