tisdag

Dagen har varit väldigt bra idag, har kännt att min kropp har återhämtat sig och känns nästan som förrut, lite smått ostadigt med balansen men det kanske sitter i ett tag. Verkar som magnesiumet var boven så nu ska jag inte stressa och verkligen lyssna på min kropp hädanefter. Kommer inte ens ihåg hur den kändes i kroppen då när det var som värst, nu ska jag komma tillbaka och jobba och leva på riktigt igen.

Har varit på Gläntan idag igen sen gick jag och hämtade Enya på dagis och sen gick vi hem till Claudia som bjöd på jätte god mat, så mysigt att slippa äta middag ensam. Enya och Maya lekte och jag och Claudia pratade om livet typ. Nu har jag myst ner mig i soffan och kollar på Big Brother innan jag ska sova.

Natti natti

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0