Nya tag

Tar nya tag med att gå ner i vikt nu, så tänkte att jag skulle skriva på bloggen varje dag vad jag har ätit så jag måste skämmas lite om jag har slarvat. Eftersom jag ska vara "maid of honour" på en av mina bästa vänners bröllop så MÅSTE jag gå ner för att komma i den underbara klänning som jag ska ha. ÅÅh jag är så glad att få vara delaktig och vara en del av deras bröllop, jag blir så glad när jag tänker på det. Så hårda tag alltså!!!

Frukost: Lite yoghurt med musli, 2 fullkornsskorpor
Lunch: Bacon, ägg, sallad, 3 st finncrisp, citronvatten
Middag: korv, fullkornsfussili (eller hur det stavas), sallad, mjölk att dricka, 1 finncrisp
Mellanmål: Apelsin
Kväll: grönt te, 2st fullkornsskorpor

Ja och idag var jag verkligen hungrig så det var svårt att äta RÄTT så ni vet, men jag tyckte jag var duktig. Ingen träning idag då jag är förkyld, även Enya har feber och är snorig så nu hoppas jag på att bli frisk så man kan köra igång på riktigt.

Nu har jag lämnat in jobbansökan för sommaren samt sökt 3st andra tjänster som låg ute, får se vad det blir då, har inte så stora förhoppningar då jag hittills inte fått nåt jag sökt på flera år. Sommarvik. måste jag få så det så :P!

Näe nu blir det slappa framför tv:n innan jag slocknar för idag!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dom hittade jag på ICA MAXI :) Fanns svarta och rosa för 249kr och röda med gula ränder för 199kr.

2011-03-15 @ 20:43:57
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0