jobbiga förkylningar

Enya hade öroninflammation och fick penicillin så nu har hon tagit det i 4 av 5 dagar, hon är så duktig att ta penicillinet. Fredrik kom på ett knep om att man skulle själv tycka att det ska vara roligt att ta det så då tyckte hon det också och sen sa man Weeeeiiii åååh va duktig du är efter varje liten klunk, så nu går det hur bra som helst att ge henne det. Jag har feber igen men känns lite bättre idag men kan inte arbetspröva endå då Enya inte får gå på dagis förrens kuren är klar. Så det är bara att göra det bästa av dagen och kanske gå ut och få lite luft om en stund.

Jag äter fortfarande som jag skrev förrut har bara inte hunnit skriva här på bloggen, ska skriva sen vad jag ätit idag.

Enya morgonmyser medans mamma bloggar:



nu ska vi nog gå ut en sväng!!

bye bye

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0