Mysiga dagen

Var som sagt till stan igår och föll pladask för en byrå på IKEA som jag köpte till våran hall som vi har gjort om, har vitlaserat den och nu hittade jag den perfekta vita byrån, sen köpte jag två vita tavelhyllor som jag ska sätta upp...ÅÅÅÅH det blir precis som jag vill ha det.

Idag har jag och Enya varit på badhuset med Angelica & Kian och Claudia och Maya, det var jätte mysigt, men jag blev sååå trött så när jag kom hem somnade jag på soffan direkt, nästa gång får Fredrik följa med så man kan vara två om att ha Enya, blir lite tungjobbat när jag har så ont att ha henne själv...märktes nog av Fredrik då jag kom hem och stupade i soffan hehe. Men mysigt var det och Enya gillade att bada....helst ville hon att jag skulle släppa henne, men måste köpa simpuffar eller vad det heter så hon kan flyta på själv.

Jag ska lägga in bilder på hallen innan vi målade och nu efteråt när allt är på plats, SNACKA OM SKILLNAD!!! Precis som jag ville ha det.

Näe om man ska ta och sova nu så man orkar med morgondagen, ska åka på en skotertur tror jag.

natti natti

Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0