Vårdcentralen suger

Varför ska man slänga bort 150kr på att gå till en läkare som har så fruktansvärt bråttom att man inte hinner komma innanför dörren innan man ska börja rabbla upp varför man är där? Jag hann inte sätta mig på stolen så skulle jag ta av mig jackan och han hjälpte mig till och med för han tyckte det gick långsamt HALLÅÅÅÅ!!!!!!!???????  Jag fick bara fram att jag hade ont i axlarna och upp emot huvudet och han satt då mest och stirrade in i datorn innan han sen skulle visa mig sån plansch med vart jag har ont och bla bla bla. Sen fick jag en lapp med telefonnummer till en sjukgymnast och skulle gå en trappa ner till han. Då sa jag: Ja vad ska jag säga till han då? Läkaren svarar: Ja, säg att du har ont bara och sen typ hej då nu har jag inte tid med dig längre. Jag hann inte få fram mitt verkliga problem heller för han kändes inte som att han skulle ens ta sig tid att lyssna.....Jag sket i att gå ner till sjukgymnasten och åkte ännu mera ledsen hem. Vad ska man göra då?

Saknar Enya nu hon är på dagis, försökte ringa Angelica nyss också men hon är på myspysen kom jag på. Ska försöka ta mig iväg och träna ikväll så blir man kanske på bättre humör. Köpte även blutsaft så jag blir pigg, men vad som egentligen gnager i mig försvinner väl inte på ett tag antagligen...skitliv...

Louise


Kommentarer
Postat av: Therese

Det håller jag med om, att vårdcentralen suger!!

2010-09-14 @ 18:42:03
URL: http://www.terra83.bloggspace.se
Postat av: Eva

Gå till en kiropraktor. brukar finnas annons på fredagar i ljunganbladet tror ja

2010-09-15 @ 09:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0