shopping på hög nivå

Lämnade Enya på dagis kl.9 imorse sen drog jag till stan och handlade massa kläder till mig själv, Enya, Bianca och Lucas. Hittade massa fint men önskade att jag hade haft mer tid...eller förresten då hade jag nog handlat ännu mer än jag gjorde....för det blev en del. Men både Bianca och Lucas har vuxit så mycket så när vi rensade deras garderober så var det mesta alldeles för litet...så ja det behövdes handlas lite nytt.

Lång ljusgrå munkjacka från BikBok, t-shirt H&M och svarta tjockare leggins från Gina tricot till Bianca:



Röd/vit/svart skjorta med svart text på ryggen från Lindex, gul t-shirt från Cubus och en NHL t-shirt i skönt material också från Lindex till Lucas:



En grå klänning, lite tjockare med hjärtan från Name it och rosa tights från Lindex till Enya:



Älskar Lindex barnkläder bara så ni vet!

En svart mimmitröja och tre par strumpor också från Lindex till Enya såklart:



Var ner för någon vecka sen och köpte den här lite längre tröjan som är jätte fin till ett par bruna strumpbyxor också från Lindex:



Ja det var allt för idag, snacka om träningsvärk jag har idag efter funktionell styrka förresten..men oj va skönt att träna.. I LIKE IT!!

Följde med Angelica och Cattis och fikade hos Jenny och Milton, jätte mysig lägenhet och vi fick jätte gott fika, det gör vi om tycker jag!

Nu ska vi se om Jay Smith går vidare till fredagsfinalen av idol....HOPPAS!

God nattpuss

Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gillar oxå Lindex kläder, har nyss klickat in en beställning därifrån :D Mest kläder till Milton såklart.... :P

Måste ta mig ner till stan nån dag å shoppa åt MIG.....



Tack för senast! Kram :)

2010-10-02 @ 22:44:51
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0