går och går

Har ingen bil nu eftersom vi sålde den ena, så jag går överallt nu, idag gick jag till Claudia och fick lunch där och fikade och pratade massa. Tog ca 50min att gå dit bort till dom så gick väääldigt långt idag och det känns kan jag lova.
Enya börjar bli så duktig och varje dag händer nåt nytt med henne, hon kan nu vända sig från mage till rygg och tvärtom, ta saker, sitta lite ostadigt men nästan helt med hjälp av sina armar som stöd vissa dagar, rulla runt och hon är jätte snabb att ta efter det man gör. Idag när jag var hos Claudia så blev hon jätte kinkig när hon såg att jag drack kaffe så jag satte henne i mitt knä och då sträckte hon sig så mycket hon kunde efter kaffekoppen, sen skulle jag testa om det nu verkligen var så att hon förstod vad man gjorde med en kopp och när jag förde den emot hennes mun så började hon göra som en fisk och hon såg precis ut som om hon skulle dricka, haha min lilla tjej är smart hon.

Igår bakade jag en blåbärspaj till oss så vi skulle mysa lite sådär på en söndag, den blev jätte god.



Idag tog älskling på sig ett extrapass att köra timmer så har varit själv ikväll, men känner att jag behöver det efter en hektisk vecka med HUNDRA saker att göra.

Första advent nästa söndag, ska ta fram ljusstakar och grejjer imorrn tänkte jag och kolla så allt funkar.

Köpte två julklappar till Enya på Toysrus i lördags, åååh skulle vilja köpa så mycket till min lilla prinsessa, vill verkligen att hon ska ha ALLT, men vill ju inte skämma bort henne heller hehe.

Imorrn blir det myspys med Marie så nu ska jag bara fixa lite sen tror jag det blir sängen.

Grattis Angelica på din födelsedag!!!

over and out

Louise


Kommentarer
Postat av: bianca

Gör den en gång till den var så läcker!:D<33

2010-01-26 @ 17:35:57
URL: http://bjjiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0