godmorgon

Ja idag kunde man inte sova så länge, men jag kanke somnar om igen vem vet. Beror nog mest på att vi inte har några rullgardiner i vårat sovrum, detta måste fixas innan bebben tittar ut annars vet den inte skillnad på dag och natt tror jag. Det är ju som ljusast runt midsommar så detta måste fixas.

igår hände nåt som bara inte får hända...en tjej tog sitt liv.,,, jag vet inte mycket mer än att hon inte var så gammal och att hon alltid var ensam. Tankarna går till familjen  i denna svåra tid. Tankarna går även till Martin Larsson, det är omöjligt att inte tänka på det när det nu händer igen. Jag känner mig faktist arg...är det bara jag eller finns det fler som får samma känsla??

Nu ska jag fortsätta vila lite

Louise

Kommentarer
Postat av: Helen

Jo jag blir också arg, arg på att det finns många elaka personer som ställer till ett helvete för andra människor...

2009-05-19 @ 18:14:54
URL: http://bloggspace.se
Postat av: Helen

Nu kom hela min bloggadress med

2009-05-19 @ 18:16:04
URL: http://hlilja77.bloggspace.se
Postat av: Ellinor

Jag ser det så här, är man kapabel till att ta sitt eget liv så är man inte mentalt "frisk" (hittar inget bättre ord). Antagligen så tror man väl att livet (och alla däri) blir bättre utan sig själv. Jag förstår verkligen hur du menar men jag har fått omvärdera allt jag trott på (två ggr!) och nu bytt åsikt. Jag har tidigare tyckt att det är en oehörd egoistisk handling att ta självmord men jag kan inte tycka det längre. Jag vet inte hur man känner när man klarar av att ta sitt eget liv men en egoistisk handling är det inte. I alla fall ingen MEDVETEN egoistisk handling. Jag tror att förmågan att se hur andra ska må efteråt är borta tillförmån för hur dåligt personen själv mår just då.



Hoppas du mår ok, förstår att du längtar efter lillskrutten :)

Kram



Hoppas du mår bra

2009-05-19 @ 21:03:36
Postat av: Cattis

Ja fan gumman de gör jag gärna, men kan juh faktiskt hämta henne själv:D Hon skulle ha varit med i dag när jag o erica va ute, först va vi i skogen o skulle plocka svamp, med oss hade vi hennes Dini och en 5 månader gammal dvärgpudel valp, va full fart! :P Sen va vi i grus gropen i marktjärn o härja, kuta där så sanden yrde.. hehe. Kan lova vi fick en hel del snygga kort på Dini o full fart. Haha! Nästa gång tar jag med din lilla dåre, hon kan behöva kuta i full fart hon med. Plus att Dini älskar att leka:P hehe! Hur e de med dej nu då gumman? puss

2009-05-20 @ 00:00:33
URL: http://theworldbychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0