första maj

Nu
börjar det närma sig när vi nu är inne i maj. Igår tog vi det väääääldigt lugnt med Kim och Angelica, vi grillade, men fick ingen fyr på grillen så då stekte vi klart köttet för vi höll på hungrade ihjäl. Sen for vi till Rombäck och kollade på majbrasan, fikade, köpte några lotter, vann ingenting, sen höll myggen på äta upp Angelica så hon for tidigare, jag och älsklingen väntade på prisutdelningen..men vann ingenting. For hem tillbaka till oss och åt hallon och björnbärspaj med vaniljvisp och glass och sen kollade vi på nån film som var på tv och älsklingen somnade i soffan så sött.
Var och klippte mig igår också, skönt att bli lite korthårigare är så varmt med långt hår och speciellt nu så blev typ lite snelugg och lite kortare i nacken och längre fram (kolla bilden).



Klämmer in en bild på majbrasan också



puss och hej ut i solen med er nu!!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej Louise! Åh vilken fin mage du har fått :) Jag hoppas att du mår bra. Kram från mig!

2009-05-04 @ 21:58:45
URL: http://cacalacka.blogspot.com/
Postat av: Catrin

Hej Louise! Åh vilken fin mage du har - jag hoppas att du mår bra. Stora varma kramar från mig!

2009-05-04 @ 22:01:51
URL: http://cacalacka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0