Helgen

Har varit med min älskling typ hela helgen och vi har bara stökat på här hemma och rensat massa och umgåtts med lilla Mira. I lördags var vi till stan och gick och kollade på bebissängar och sånt på IKEA, vet inte riktigt vad jag vill ha, kanske en vit eller träfärgad. Sen köpte vi massa annat som vi behövde, sänglampa, mattor, kastruller mm mm. Vi skulle ha gått på bio också, men blev så trötta efter IKEA så tog med oss en pizza från Biteline hem och sen hyrde vi en film på shell som vi båda sen somnade i soffan till.... men vi hade ändå en mysig ettårsdag för vi var med varandra och det är ju det viktigaste =).

Igår var Micke och Mathilda hit och fikade och deras hund Pepsi och Mira fick leka ute medans, var nog mest Mira som var road av att springa efter Pepsi och bita honom i läppen, stackarn han var för snäll han. Mira var helt slut efter gårdagen och sov typ resten av eftermiddagen och kvällen.

Nu ska jag snart fara iväg med lite skräp till återvinningen och sen ut och gå en promenad med Mira.



Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Monica Sandelin

Hej jag undrar om jag ta fotot och lägga ut det på hemsidan. Hon ser verkligen fin ut.

2009-02-26 @ 00:09:26
URL: http://www.lingard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0