stackars anglare

Alltså det kan inte vara kul att vara ute på isen idag när det för det första regnar och sen är det plusgrader, sjön måste vara täckt av vatten. Förra året var jag och Angelica dit en sväng och då var det ju kallt och det snöade till och från.

Idag klockan 14.00 ska vi vara i kyrkan, Claudia och Daniels dotter Maya ska döpas, ska bli roligt de för jag har aldrig varit på ett dop...konstigt med sant hehe.

Vi var och hämtade golvet som ska ligga i Lucas rum och det var sååååå snyggt, älsklingen är nog lite skeptisk till det än men jag vet att det blir tokfint, vet redan vad det ska vara för färger där inne nu när jag sett golvet.

Första dagen idag som jag inte vill grina åt allting och slänga saker omkring mig, ingen aning vad det har varit med mig sista dagarna, stackars älskling får stå ut med mycket han, men han är ju världens bästa så det klarar han, jag är ju som vanligt nu, men huva vad hemskt det är att inte känna igen mig själv, måste ha varit ett rejält hormonpåslag eller nåt hihi. Och min mage växer och växer, är väl dags att ta en ny bild för den blir ju bara STÖRRE OCH STÖRRE.

Nu ska jag och älsklingen fortsätta lägga golv och sen göra sig iordning inför dopet, men ha en fortsatt regnig mulen dag hahaha!!!!

Over and out

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0