Spänningar

Har haft rejäla stickningar och spänningar i min stackars mage idag, känns som magen snart spricker på mig ojojoj, men sen tog jag ett varmt bad och nu känns det skönt igen, vad skulle jag göra utan badkaret?
Idag har vi äntligen besällt alla tapeter och på lördag eller söndag så skulle det komma en och tapetsera så nu går det undan. Idag har jag och Helen målat dörrarna och älsklingen har målat listerna och fönsterfodren. Erik har satt upp panel rund tvättstugedörren och toalettdörren och satt dit lister så nu börjar det bli ordning på ställena som såg ofärdigt ut förrut, det blir så hemtrevligt. Blev hämtmat idag för ingen orkade laga nån mat, men det gick ju det också. Påväg hem från vagabondo så var jag tvungen att tvärnita och fara in på ICA där munkvagnen stod, tokgott med munkar ju tyckte jag...herregud va knasig man har blivit. Men lyckades smaska i mig en chokladmunk innan vi ens var hemma igen.

Nu är jag väääldigt trött så nu somnar jag snart halvsittandes i sängen. Klipptid imorrn, ska jag eller ska jag inte??? Får sova på saken.

puss på er som läser min blogg och tack Fia och Angelica för de gulliga och värmande kommentarerna!!

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0