Sent inlägg

Helloooo!!!

Blev ett lite sent inlägg idag då jag inte suttit vid datan sådär speciellt mycket...vet inte varför egentligen.
Har blivit så glömsk nu sista veckorna, glömmer saker som jag aldrig skulle glömt förrut, men man är väl så inne i graviditeten att det är det enda som räknas just nu. Känns som livet utanför får vänta lite nu, man blir lite mer inåtvänd lixom, men endå så är man ju så lycklig att man vill spricka. Hmm svårt att förklara men ni som varit i samma sits vet ju vad jag babblar om??? Visst gör ni????

Ätit två glassar har jag idag en twister och en magnum white med strawberry, har väldigt sug efter glass rätt som det är...eller hela tiden är nog rättare sagt.

Oj nu kom jag på vad jag har glömt :S....har glömt ringa upp Caroline igen, hon ringde förrut för hon skulle kanske komma imorrn på dan en sväng.....ojdå.....men hon kommer nog ändå.

Ikväll har bebisen verkligen varit igång i magen hela magen rör sig och studsar upp och ner så det ser ut som jag har nervryckningar lixom, helt otroligt att man kan se det och nu kan jag lova att det känns också, riktigt mycket känns det, vaknar av det på nätterna t.om. Vild liten krabat jag kommer få hihi. Nästa vecka är jag inne i v. 33, tiden gr så fort och på tisdag ska jag till Christel igen och prata om smärtlindring och förlossningen.

Nu ska jag nog sova känner mig alldeles bakom flötet idag hehe



puss och sov gott


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vet precis vad du menar o inte blir det bättre när bebisen kommit för då är bebisen hela världen :) Men sen så (kanske) man blir som vanligt igen. Som vanligt plus ett hjärta som håller på att spricka på grund av kärleken till ens barn. Så nej förresten, man blir nog aldrig som förut ;)



Kram!

2009-04-24 @ 11:37:15
URL: http://ellinorsdiverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0