Rummet är klart

Efter väldigt lång tid så är äntligen Lucas rum klart, vi snabbspurtade på slutet för vi orkade inte ha det sådär längre. Det blev som en grotta istället för en djungel som jag först ville, men jag är jätte nöjd och tapeterna och golvet är så snyggt.





Idag mår jag lite bättre men hostar fortfarande och snorar, men känns inte som om den här förkylningen kommer sitta i så länge som den förra gjorde. 
Helen min kära lilla syster har tatuerat sig igen, såhär blev det den här gången. Väldigt snygg tycker jag, men jag skulle aldrig våga göra en sån, men någon gång ska jag göra en liten.



Jag är nu inne i v.32 och min bebis rörelser börjar bli äldigt kraftiga och kan t.om. göra riktigt ont om den tar i, helt otroligt alltså, ligger och kollar på när min mage går i vågor eller skakar lixom, den känslan är nåt helt fantastiskt. 



Jag svankar lite på bilden ser jag men magen ser typ ut såhär nu iallafall. 

Nu ska jag hitta på nåt så dagen går lite fortare.

puss på er

Louise

 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad fin du är!

2009-04-21 @ 18:13:17
URL: http://katarinaochkristina.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Superfin mage!

2009-04-21 @ 21:51:07
URL: http://ellinorsdiverse.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh vad fint rummet blev! Nästan så jag kan tänka mig att flytta in.. och då har ni barnvakt sen när bebben titat ut! ;D hihi. åå jag vill också göra en tatto! men jag måste komma på vad och vart först! ;) puss

2009-04-21 @ 22:09:09
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0