funderingar

Vaknade klockan 7 imorse av att mittbygg kom och ska sätta igång med dörren uppe i det nya rummet, kändes bra att äntligen stiga upp lite tidigare, men nu är jag väääldigt trött hehe. Jag hade säkert sovit längre, men Mira blev ju helt tokig när hon insåg att det kom två okända människor in i huset och började hammra. Lillgumman hon ville ju vara med och se vad som hände hon.

Vi ska spöna om huset i sommar så vi ska måla det en helt annan färg också, svårt det där med färger, men typ champange färgat är ganska fint, såg ett sånt hus i Stöde, riktigt snyggt med vita knutar faktist....men det är ju sårt det där. Sen måste jag börja fundera på vad jag vill ha för tapeter i sovrummet också, inte lätt det heller, jag är rätt så dålig på färgkombinationer, men en fondvägg vill jag ju ha iallafall.

Ikväll ska vi kanske grilla med Angelica & Kim, men inget riktigt bestämt än, ska fara fram på byn en sväng nu tänkte jag iallafall sen måste jag nog sova middag eller nåt om jag ska kunna hålla mig vaken resten av dagen.

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nuu är det bestämt! :D

2009-04-03 @ 14:36:16
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0