från ena dagen till den andra

Tror jag är inne i nån konstig humörbergochdalbana, är ledsen ena sekunden, sen rastlös, irriterad, varm, lycklig, trött, innåtvänd mm mm mm. Tänk att man kan vara så mycket olika saker på kort tid! Har börjat hata hemtelefonen och funderar varje gång den ringer om jag ska hiva ut den genom fönstret eller kasta nåt hårt på den, kan inte folk ringa på mobilen om dom vill nåt, ja hemtelefonen irriterar mig väldigt mycket och dessutom Disney channel som står på hela tiden veckorna barnen är här, jag vet knappt vart jag ska ta vägen när den kanalen står på, dessa små saker som bara finns där och retar gallfebern på mig. Jag skyller på alla hormoner och hoppas att jag blir mig själv sen när lilla bebisen kommer ut.
Inte mycker mer att skriva just nu ska väl ta och vila lite och sen börja med middagen.

Just ja, var ju till barnmorskan igår och hon sa fortfarande att hon tror att det blir en pojke och sen sa hon att allt ser bra ut och att den ligger upp och ned nu i magen och kommer nog att vara så till den dagen då den kommer ut. Nu kommer det bli tätare kontroller så ska dit om ca.2 veckor igen.

bye bye

Louise

Kommentarer
Postat av: cattis

hehe, pojke! De va ju de första jag också trodde;) hihi!

2009-04-30 @ 13:26:28
URL: http://theworldbychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0