tillbaka på ruta ett

Vad är det som händer? Varför händer detta nu? Är det för att jag har gjort någon illa i ett tidigare liv? 
Nu är jag tillbaka på ruta ett, sjukgymnastik, terapeut, sjukhus, rehabilitering.....
Läkarna vet ingenting, experterna vet ingenting...eller är det bara så att dom inte bryr sig kanske? Hur länge ska jag orka, vem ger mig styrkan att fortsätta? 
Nu har jag denna tenta den 12 alltså om ca en vecka, ska jag hitta styrkan att klara den? Att hinna läsa allt som ska läsas, att orka finna ro att läsa. 
Mitt liv är upp och ner, världen är upp och ner, ska jag bli starkare av det här? Vad kommer hända? Vem kommer vara med mig? Vem ger mig styrka, energi att fortsätta? Jag har människor omkring mig som älskar mig, som hjälper mig, men ingen är i min kropp, ingen behöver gå igenom det jag går igenom, ingen ser mig gråta varje sekund jag är ensam. Tystnaden är som en kniv i mitt hjärta.. Ska jag bli glad igen? 
Min kropp vill inte samma som jag vill, men jag är ju så ung så detta ska inte behöva hända mig, det kommer gå tillbaka tror experterna....vad vet dom egentligen. Om det inte blir nån förbättring så ska jag höra av mig, jaha under vilken tidsperiod menar dom då? År? Månader? Veckor? Dagar`? Dom behöver inte leva i min kropp, deras liv är inte upp och ner... Ska jag bli sjuksköterska nu och bli som dom??? Jag ska aldrig bli som dom jag ska alltid göra allt för att se till så att mina patienter är nöjda. 
Jaja deppigt är det men kan inte göra nåt åt det just nu....kanske ser ljusare ut imorrn....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0