Hjärta

Kan ett hjärta slå så hårt så det känns som om det ska hoppa ur kroppen? Kan det tränga sig ut ur bröstet? Kan kärlek göra såhär ont? Varför gör det så ont? Vad har jag gjort för fel? Kanske det inte är kärleken som gör såhär ont, kanske jag missuppfattar allt? Jag är så säker på mina känslor, som om jag sovit och nu vaknat, ser allt med nya ögon...
Kärleken är svår, gör ont och gör så att människor gör illa varandra tills en inte kan stå på benen längre, ramlar ihop med ett hjärta som slår som en tickande bomb... 
Jag vägrar bli såräd nu jag vägrar må såhär... jag vill inteeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! 
För Enyas skull ska jag vara stark jag ska ge allt för att inte bryta ihop igen hon har sett sin mamma nog ledsen nu. 
Jag älskar dig....Snälla krossa inte mitt hjärta......jag kommer nog aldrig resa mig igen då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0