Long time

Tänkte att jag kanske skulle ta och uppdatera lite nu när jag har lite tid över...egentligen inte mycket tid men lite iaf ;)

Timmarna räcker inte riktigt till för mig just nu känner jag, mycket med förberedning av fotbollsträningar, möten om fotbollsförening mm mm. Jag tycker verkligen att det är jätte roligt att träna tjejerna i det här laget men idag var dom bara 4 av 15st på träningen. Jag hade lagt upp en träning på min lunchrast på skolan så det kändes lite sådär måste jag säga. Jag vet att många är sjuka och några bortresta men inte 11st eller? Tråkigt är det och jag lägger ner så sjukt mycket tid på det här nu men jag hoppas på bättre träningar framöver.

Kollade när A-laget spelade hemmamatch ikväll, kul att se så duktiga spelare och så snyggt spel dom hade.

Idag har jag suttit från imorse på skolan med mina babes och gjort slutspurten på vår rapport som troligen är det sista vi gör innan sommaren. Vi har alltid så kul så det blir mycket skratt och tok och det känns så bra att man har hittat så fina vänner.

Jag är så trött nu så snart ser jag dubbelt snart, lite sömn senaste dagarna.

Imorrn ska jag och ett gäng vara med på vårruset, ska bli riktigt roligt måste jag säga :)

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0