Ny header

Snällaste Elin hjälpte mig att (stavas?) som ni ser här ovanför, är supernöjd och nu blir det lite roligare att blogga också tycker jag. Ska bara få bort det röda runtomkring i bloggen också och ändra det till svart och lila :).

Idag har jag varit till stan med Mira igen, men nu ska vi få lägga om hennes bandage hemma, har varit med och sett hur jag ska göra så det ska bli rätt. Såret läker fint nu och förhoppningsvis så slipper hon bandaget om några veckor.

Hann med att shoppa lite idag också, köpte skor (bild kommer senare), två tröjor, en kofta, två t-shirtar och en foundation. Behövs mer kläder nu när man går i skolan. Måste rensa garderoben imorrn och slänga det jag inte använder och det som är trasigt.

Nästa vecka börjar vi en ny kurs, medicinsk grundkurs ska vi läsa, blir intressant tycker jag, även fast jag läste den på op-vux 2006, men jag kommer inte ihåg så mycket från den och nu är den ju på universitetsnivå...troligen mer ingående och svårare.

Älsklingen somnade i soffan han som vanligt en fredagskväll.

Är lite festsugen, och det är 6veckor kvar tills vi åker på kryssning...så länge kan man ju inte vänta tycker jag. Måste hitta på nåt snart tycker jag.

Näe nu sovaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0